آکادمی ماهر آکادمی ماهر .

آکادمی ماهر

کامل‌ترین دوره آموزش درایو را در آکادمی ماهر بیاموزید!

در دنیای امروز که صنعت برق نقشی اساسی در توسعه و پیشرفت ایفا می‌کند، تسلط بر تجهیزات مدرن برق صنعتی برای مهندسان برق امری ضروری است. یکی از این تجهیزات حیاتی،درایو یا کنترل‌کننده سرعت موتورهای الکتریکی است.

دوره جامع و کاربردی آموزش درایو شما را برای ورود به دنیای درایوهای الکتریکی آماده می‌کند. در این دوره،  با نحوه راه‌اندازی انواع موتورهای الکتریکی با استفاده از درایو و همچنین  انتخاب و خرید درایو مناسب با نیازهای مختلف آشنا خواهید شد.

چرا آموزش درایو مهم است؟

درایوها،  کنترل دقیق سرعت، گشتاور و جهت حرکت موتورهای الکتریکی را  بر عهده دارند.  این موضوع  منجر به افزایش کارایی و بهره‌وری سیستم‌های الکتریکی و  کاهش چشمگیر مصرف انرژی می‌شود.  بنابراین،  یادگیری  درایو  برای  مهندسان برق  و  علاقه‌مندان به  حوزه‌های  برق صنعتی و اتوماسیون  بسیار حائز اهمیت  است و  فرصت‌های شغلی  فراوان و  پردرآمدی را  برایشان  فراهم می‌کند..

محتوای دوره آموزشی درایو الکتریکی آکادمی ماهر

این دوره آموزشی جامع، شما را از مفاهیم اولیه موتورهای الکتریکی تا مهارت‌های عملی در راه‌اندازی و کنترل آن‌ها با استفاده از درایو هدایت می‌کند.

آشنایی با موتورهای الکتریکی

پیش از ورود به دنیای پیچیده‌ی درایوها، درک عمیق از قلب تپنده‌ی آن‌ها، یعنی موتورهای الکتریکی، ضروری است. در این بخش، با اصول بنیادی، مکانیزم عملکرد، مفاهیم کلیدی و انواع مختلف موتورهای الکتریکی به طور کامل آشنا می‌شوید.

راه‌اندازی مستقیم موتورها

پس از آشنایی با ساختار و عملکرد موتورها، نوبت به یادگیری روش‌های مختلف راه‌اندازی مستقیم آن‌ها می‌رسد. در این مرحله، مباحثی همچون تفسیر پلاک مشخصات موتور، اصول صحیح سربندی، فرمول‌های محاسباتی کاربردی و نکات ضروری برای راه‌اندازی ایمن و بهینه‌ی موتورها به صورت جامع آموزش داده می‌شود.

ورود به دنیای درایوها

حال که با موتورها و روش‌های راه‌اندازی مستقیم آن‌ها آشنا شدید، زمان آن رسیده است تا با دنیای جذاب و پرکاربرد درایوهای الکتریکی آشنا شوید. در این بخش، انواع مختلف درایوها، ویژگی‌های منحصر به فرد هر یک، مزایا و معایب آن‌ها و  همچنین معیارهای انتخاب درایو مناسب برای هر کاربرد خاص را فرا می‌گیرید. سپس به صورت عملی با نحوه عملکرد داخلی درایو و مراحل گام به گام نصب و راه‌اندازی آن در یک محیط صنعتی آشنا خواهید شد.

تمرکز بر برندهای مطرح

با توجه به تنوع بسیار زیاد برندها و مدل‌های درایو موجود در بازار، در این دوره تمرکز اصلی بر روی سه برند پرکاربرد و محبوب LS، Delta و Siemens خواهد بود. شما با جزئیات عملکرد، قابلیت‌های ویژه و روش‌های متنوع راه‌اندازی و کنترل موتور با استفاده از این درایوها آشنا شده و مهارت خود را در کار با آن‌ها ارتقا می‌دهید.

پروژه‌های عملی و کاربردی

مطمئناً آموزش‌های تئوری به تنهایی برای تبدیل شدن به یک متخصص درایو کافی نیستند! به همین دلیل، در طول دوره ده‌ها پروژه عملی و کاربردی برای شما در نظر گرفته شده است تا آموخته‌های خود را در عمل پیاده‌سازی کرده و  مهارت‌های خود را در دنیای واقعی محک بزنید. با اتمام این دوره، شما به یک درایومن ماهر با توانایی تحلیل، عیب‌یابی و راه‌اندازی انواع سیستم‌های مبتنی بر درایو تبدیل خواهید شد.

 آموزش جامع و کاربردی درایو الکتریکی

آکادمی ماهر با ارائه دوره آموزش درایو من به صورت آنلاین، مسیر شما را برای تسلط بر این حوزه هموار می‌کند. این دوره با پوشش صفر تا صد مباحث، از اصول اولیه تا سطوح پیشرفته، و بهره‌گیری از مدرسان مجرب و متخصص صنعت برق، شما را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

دسترسی آسان به ویدئوهای آموزشی در هر زمان و مکان، امکان برنامه‌ریزی شخصی برای یادگیری را فراهم می‌کند. همچنین، پشتیبانی و مشاوره تخصصی در طول دوره،  پاسخگوی سوالات و مشکلات شما خواهد بود.

جمع بندی

این دوره جامع و کاربردی، شما را برای ورود به دنیای جذاب درایوهای الکتریکی آماده می‌کند. در دوره آموزشی درایو الکترونیکی آکادمی ماهر، با راه‌اندازی انواع موتورهای الکتریکی، انتخاب درایو مناسب برای نیازهای مختلف و  دانش فنی مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک متخصص برق صنعتی،  آشنا می‌شوید. با شرکت در این دوره، مهارت‌های لازم برای کسب موقعیت‌های شغلی پردرآمد و یا ارائه مشاوره تخصصی به صنایع  را به دست آورید.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره آموزشی درایو الکترونیکی، به وب‌سایت MAHE.IR مراجعه کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۰۲:۵۴ توسط:آکادمی ماهر موضوع: نظرات (0)